«Αρχίσαμε καλά τον αγώνα, αλλά δεν αξιοποιήσαμε τις ευκαιρίες που δημιουργήσαμε, οι οποίες-για να είμαι ειλικρινής-δεν ήταν πολλές. Μετά το πρώτο τέρμα που δεχτήκαμε τα πράγματα έγιναν πολύ δύσκολα για μας, αφού η Νιούκαστλ είχε κάτι για να κρατηθεί.
Οι αντίπαλοί μας ήταν αποφασισμένοι και πέτυχαν δύο φανταστικά γκολ», τόνισε ο Σκωτσέζος τεχνικός και πρόσθεσε:
«Δεν έχω παράπονο από τους παίκτες μου, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, αλλά απλώς δεν ήταν η βραδιά μας. Δεν συνηθίζουμε να χάνουμε δύο σερί παιχνίδια, αλλά δεν χρειάζεται να πανικοβαλλόμαστε. Χάσαμε μία ευκαιρία, αλλά έχουμε την εμπειρία για να διαχειριστούμε αυτή την κατάσταση».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου