Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

ΠΑΟΚ-Λεβαδειακός 3-1



Με το δεξί ξεκίνησε ο ΠΑΟΚ το 2012. Η ομάδα του Μπόλονι στην μετά-Βιεϊρίνια και Κοντρέρας εποχή δεν είχε πρόβλημα απέναντι στον Λεβαδειακό στο γήπεδο της Τούμπας τον οποίο νίκησε με 3-1 στο πλαίσιο της 15ης αγωνιστικής της Super League.


ΠΑΟΚ (Μπόλονι): Γλύκος, Έτο (53' Σταφυλίδης), Μαλεζάς, Κατσικάς, Λίνο, Γκαρσία, Φωτάκης (80' Λάζαρ), Σαλπιγγίδης, Ίβιτς (67' Γιάννου), Γεωργιάδης, Αθανασιάδης.

 

Λεβαδειακός (Παράσχος): Κυριακίδης, Μουλόπουλος, Τομάς, Λισγάρας, Μελισσάς (56' Ζαουί), Κουτσόπουλος, Φαβάλι, Κοιλιάρας (68' Ναπολεόνι), Κόρμπος (78' Πόποβιτς), Βασιλείου.

 

Κίτρινες κάρτες: Μαλεζάς (69', ΠΑΟΚ), Γιάννου (82', ΠΑΟΚ), Λάζαρ (91', ΠΑΟΚ)-Μουλόπουλος (79', Λεβαδειακός)

 

Σκόρερ: Ίβιτς (21', ΠΑΟΚ), Αθανασιάδης (49', 84', ΠΑΟΚ)-Ναπολεόνι (93', Λεβαδειακός)

 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου