Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Ο Πάμπλο Κοντρέρας αποχαιρετάει μετά από 3,5 χρόνια τον ΠΑΟΚ


"Εχω καλή πρόταση από την Κόλο Κόλο, δεν θέλω να την αφήσω", φέρεται να είπε, ενώ επεσήμανε και το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει η μητέρα του.

Η συμφωνία

Η συμφωνία "λέει" πως ο Κοντρέρας από τις 300-350.000 ευρώ που έχει να παίρνει
από τους "ασπρόμαυρους" χαρίζει 200.000 ευρώ στον σύλλογο και το μόνο που απομένει είναι να υπογραφούν τα έγγραφα της αποδέσμευσης.

Τέλος, να σημειωθεί πως ο Κοντρέρας προανήγγειλε ότι μόλις ανακοινωθεί η λύση της συνεργασίας του με την ΠΑΕ ΠΑΟΚ θα παραχωρήσει συνέντευξη Τύπου.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου