Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Γεωργιάδης Με συνολική προσπάθεια από το υπάρχον δυναμικό θα προσπαθήσει ο ΠΑΟΚ να καλύψει τα σημαντικά κενά





«Μπήκαμε με το δεξί στη νέα χρονιά κι αυτό είναι πολύ θετικό. Σίγουρα όταν φεύγουν τέτοιου είδους παίκτες, αποτελεί μια μεγάλη απώλεια για την ομάδα. Ομως πρέπει να
συνεχίσουμε και να κάνουμε ένα νέο ξεκίνημα. Όλοι θα προσπαθήσουμε για να καλύψουμε τα κενά»,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου