ΣΕΛΙΔΕΣ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Δώνης: Είμαι ευχαριστημένος από την προσπάθεια των παιδιών


Γνωρίζουμε πως ήρθαμε με απουσίες. Στο πρώτο ημίχρονο περιορίσαμε τον Ολυμπιακό. Θέλαμε να κλείσουμε τους χώρους. Από τη στιγμή που δεχτήκαμε το γκολ γυρίσαμε το 4-4-2 σε 4-3-3 και δυσκολέψαμε τον αντίπαλο. Είμαι ικανοποιημένος από
την προσπάθεια όλων, ειδικά των νεαρών, όπως ο Καραμάνος που είναι ένας ταλαντούχος παίκτης με πολύ μέλλον μπροστά του», τόνισε ο τεχνικός των φιλοξενούμενων. 

Ερωτηθείς αν θεωρεί το αποτέλεσμα δίκαιο, απάντησε: «Δεν έχει σημασία αν θεωρώ το αποτέλεσμα δίκαιο ή όχι. Σημασία έχει ποιος βάζει γκολ», ενώ τέλος, εξέφρασε τη βεβαιότητα πως αν η ομάδα του συνεχίσει στον ίδιο δρόμο, θα πετύχει το στόχο της εισόδου στην πεντάδα. «Αγωνιζόμενοι με τον τρόπο αυτό πιστεύω πως θα πάρουμε βαθμούς μακριά από την έδρα μας και διατηρώντας τις επιτυχίες στο Περιστέρι, ελπίζω να φτάσουμε στην πεντάδα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου