ΣΕΛΙΔΕΣ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Ανακουφισμένος από τη νίκη του Ολυμπιακού επί του Ατρομήτου παρουσιάστηκε ο Μπάλας Μέγιερι.


«Είναι μια σημαντική νίκη. Είχαμε δύσκολο έργο και το ευχάριστο είναι πως αποφύγαμε βαθμολογική απώλεια στην έδρα μας», τόνισε ο Ούγγρος γκολκίπερ, ενώ στάθηκε στους κινδύνους που κρύβουν τέτοια ματς για την εστία του. «Για έναν τερματοφύλακα αυτά
τα παιχνίδια είναι δύσκολα. Στο πρώτο ημίχρονο δεν ήρθα καλά-καλά σε επαφή με την μπάλα, αλλά στην επανάληψη και ειδικά στα τελευταία λεπτά δεχτήκαμε πίεση και πολλές ψηλές μπαλιές». 

Για τη συνέχεια του πρωταθλήματος, ανέφερε: «Πάντα στόχος μας είναι η νίκη. Αυτός είναι ο προσανατολισμός του Ολυμπιακού και γι’ αυτό δουλεύουμε. Θα δούμε τι θα γίνει στη συνέχεια


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου