ΣΕΛΙΔΕΣ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012




"Νομίζω ότι κάναμε ότι καλύτερο μπορούσαμε. Η ομάδα μπορούσε να δώσει ακόμα περισσότερα. Βεβαίως το ότι κερδίσαμε έναν βαθμό δεν είναι άσχημο έτσι όπως εξελίχθηκε το ματς.


Πρέπει να συνεχίσουμε να πολεμάμε, να δίνουμε τη μάχη μας για το υπόλοιπο διάστημα και να δούμε τι θα βγει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου