Ο τεχνικός του "Δικεφάλου" μίλησε Στην ρουμανικη ιστοσελίδα ziare.com δηλώνοντας, μεταξύ άλλων, πως"με αυτές τις συνθήκες είναι αδύνατο να φτάσουμε εκεί που θέλω".
Γενική η κατάσταση στην Ελλάδα είναι πολύ δύσκολη"
"Ετσι έχουμε μεγάλο πρόβλημα. Η αλήθεια είναι ότι με αυτές τις συνθήκες είναι αδύνατο να φτάσουμε εκεί που θέλω. Δεν έχω δει ποτέ κάτι τέτοιο στις ομάδες που έχω εργαστεί".

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου