ΣΕΛΙΔΕΣ

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Στο πλευρό του Αντρέ Βίλας Μπόας τάχθηκε και ο Τζον Τέρι


Τέρι: «Στηρίζω απόλυτα τον προπονητή»


«Θέλω να το ξεκαθαρίσω ότι στηρίζω 100% τον προπονητή. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στα αποδυτήρια. Ο προπονητής μας το έχει κάνει σαφές ότι όσοι θέλουν να μείνουν θα μείνουν και όσοι επιθυμούν να φύγουν είναι ελεύθεροι να το κάνουν αν φέρουν
πρόταση. Άκουσα να λένε κάποιοι ότι δεν πανηγύρισα μαζί του το γκολ που πετύχαμε με τη Γουλβς. Αυτά είναι ανοησίες. Εννοείται ότι το έκανα. Απλά επέστρεψα αμέσως στο γήπεδο γιατί είδα ότι οι αντίπαλοι ετοιμάζονταν για τη σέντρα θέλοντας να μας πιάσουν στον ύπνο». 


http://www.sport-fm.gr/list/1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου