ΣΕΛΙΔΕΣ

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Τις δυσκολίες που κρύβει ο αγώνας του ΠΑΟΚ με τον Λεβαδειακό τόνισε ο Μπρούνο Τσιρίλο.


Μιλώντας στην Nova

«Σίγουρα η ομάδα δεν έκανε καλό ξεκίνημα στο πρωτάθλημα, ωστόσο το τελευταίο διάστημα θεωρώ πως βρήκαμε τον καλό εαυτό μας, επομένως έχουμε πίστη πως μπορούμε να συνεχίσουμε τον δρόμο των επιτυχιών. Τη φετινή σεζόν απέναντι στις πιο αδύναμες
ομάδες έχουμε δυσκολευτεί, πρέπει να καταλάβουμε πως όλοι οι αγώνες κρύβουν δυσκολίες, το ίδιο ισχύει και για την προσεχή αναμέτρηση. Όμως παίζουμε στην έδρα μας και ελπίζω να τα πάμε καλά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου