ΣΕΛΙΔΕΣ

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Ντιόγκο: «Έρχομαι για να δουλέψω σκληρά»




Ο Βραζιλιάνος επιθετικός, μιλώντας για την επιστροφή του στους «ερυθρόλευκους»,  υποσχέθηκε σκληρή δουλειά για να βοηθήσει την ομάδα του Ερνέστο Βαλβέρδε να εκπληρώσει τους στόχους της.

 «Ξεκινάω για την Αθήνα την 1η του μήνα. Σε λίγες ώρες θα πάρω το αεροπλάνο. Έρχομαι για να δουλέψω σκληρά και να βοηθήσω την ομάδα μου. Εύχομαι

καλή χρονιά σε όλους τους φίλους του Ολυμπιακού, με υγεία, ειρήνη και ευτυχία», ήταν τα λόγια του 24χρονου επιθετικού στην εφημερίδα «Γαύρος».

Υπενθυμίζεται ότι ο Ντιόγκο παραχωρήθηκε δανεικός από τον Ολυμπιακό αρχικά στην Φλαμένγκο και στη συνέχεια στην Σάντος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου