ΣΕΛΙΔΕΣ

Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Ο Ζοζέ Μουρίνιο έκλεισε το μεταγραφικό παράθυρο του Ιανουαρίου, τονίζοντας πως ούτε θα αποκτηθούν αλλά και ούτε θα φύγουν παίκτες από τη Ρεάλ


Ζήτησα να μην προχωρήσουμε στην απόκτηση κάποιου παίκτη ενώ ήμουν ξεκάθαρος ότι δεν θέλω να φύγει κανείς. Το ξέρουν οι παίκτες αλλά και τα μέλη της διοίκησης.

Θέλω να ξεκινήσω και να τελειώσω έχοντας στη διάθεσή μου το ίδιο γκρουπ παικτών"


To καλοκαίρι έκαναν σημαντικές επενδύσεις σε μεταγραφές. Είναι προφανές ότι οι νέοι ιδιοκτήτες θέλουν μία "επιστροφή". Το Κύπελλο είναι σίγουρα στόχος τους".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου