Αναλυτικά όσα είπε ο Νίκος Αναστόπουλος στη συνέντευξη Τύπου:
«Αν μια ομάδα έπρεπε να νικήσει σήμερα, αυτή ήταν ο ΟΦΗ. Δημιουργήσαμε φάσεις και θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει δύο γκολ. Στη μεγαλύτερη διάρκεια του παιχνιδιού, ήμασταν καλύτεροι. Όμως δεν μπορούμε να χαιρόμαστε μόνο για την εμφάνιση. Είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν κερδίζουμε. Πρέπει όμως να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου. Κινδυνέψαμε μόνο στη φάση που ο ΠΑΣ Γιάννινα είχε δοκάρι.
Συνεχίζουμε την προσπάθεια μας. Βγάλαμε ένα πολύ δύσκολο πρώτο γύρο. Ετοιμαζόμαστε πλέον για το επόμενο παιχνίδι με τον Ατρόμητο. Καλή χρονιά και να ξέρουμε ότι το ποδόσφαιρο δεν είναι πόλεμος».
«Αν μια ομάδα έπρεπε να νικήσει σήμερα, αυτή ήταν ο ΟΦΗ. Δημιουργήσαμε φάσεις και θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει δύο γκολ. Στη μεγαλύτερη διάρκεια του παιχνιδιού, ήμασταν καλύτεροι. Όμως δεν μπορούμε να χαιρόμαστε μόνο για την εμφάνιση. Είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν κερδίζουμε. Πρέπει όμως να δώσω συγχαρητήρια στους παίκτες μου. Κινδυνέψαμε μόνο στη φάση που ο ΠΑΣ Γιάννινα είχε δοκάρι.
Συνεχίζουμε την προσπάθεια μας. Βγάλαμε ένα πολύ δύσκολο πρώτο γύρο. Ετοιμαζόμαστε πλέον για το επόμενο παιχνίδι με τον Ατρόμητο. Καλή χρονιά και να ξέρουμε ότι το ποδόσφαιρο δεν είναι πόλεμος».

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου