ΣΕΛΙΔΕΣ

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Γιολ: «Δίκαια νίκη»


Γιολ: «Δίκαια νίκη»


«Ήταν ωραίο συναίσθημα. Έχουμε δεχτεί και εμείς κάποια γκολ στην εκπνοή. Στα πρώτα 20-25 λεπτά δεν ήμασταν καθόλου καλοί, αλλά μετά ανεβήκαμε, εκμεταλλευτήκαμε την κούρασή τους και φτάσαμε δίκαια στη νίκη», τόνισε αρχικά ο Γιολ που ρωτήθηκε στη συνέχεια για την απόδοση του Ζαμόρα με τον οποίο η σχέση του έχει περάσει από κύματα: 


«Αγαπώ όλους τους παίκτες μου, ειδικά όταν τα δίνουν όλα και όταν σκοράρουν. Κάποιες φορές όταν τους προκαλείς, προκαλούν και αυτοί εσένα με την απόδοσή τους. Το μόνο που θέλω είναι να πετυχαίνει γκολ όπως έκανε και σήμερα». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου