Δευτέρα 2 Ιανουαρίου 2012

Το εγκώμιο του Γουέσλεϊ Σνάιντερ έπλεξε ο τεχνικός της Ίντερ, Κλαούντιο Ρανιέρι.



Ο Ιταλός προπονητής, με αφορμή τη φημολογία, που θέλει τον Ολλανδό άσο να αποχωρεί τον Ιανουάριο από τους «νερατζούρι» για λογαριασμό της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, τόνισε ότι κάτι τέτοιο είναι δύσκολο να συμβεί, καθώς, όπως χαρακτηριστικά είπε, ο 27χρονος μεσοεπιθετικός είναι  ηγέτης της ομάδας του.

«Ο Σνάιντερ είναι ότι καλύτερο έχουμε. Δίνει πάντα το 120%. Δεν είναι απλά ένα μέλος της ομάδας. Είναι ο ηγέτης μας, αυτός που παίρνει τους άλλους από το χέρι και τους οδηγεί σε σπουδαία πράγματα», είπε αρχικά ο έμπειρος τεχνικός.

Σχετικά με τη σχέση που έχει αναπτύξει με τους οπαδούς της ομάδας είπε: «Αν με ρωτήσετε γιατί με συμπαθούν, θα έλεγα ότι αυτό συμβαίνει επειδή καταλαβαίνουν τη σκληρή δουλειά που κάνω στην ομάδα. Έχω σκληρός χαρακτήρας. Με ενοχλεί όταν ακούω πως οι ποδοσφαιριστές μου είναι μεγάλοι σε ηλικία. Παραμένω ήρεμος γιατί ξέρω ότι δουλεύουν σκληρά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου