Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Παρά την εξαιρετική πορεία της Γιουβέντους, ο Φελίπε Μέλο δηλώνει πως δεν σκοπεύει να επιστρέψει στην ιταλική ομάδα



"Είναι απίθανο να φορέσω ξανά την φανέλα της Γιουβέντους. Δεν θέλω να επιστρέψω. Πάντα έδινα τα πάντα για την ομάδα και ο κόσμος μου ασκούσε κριτική", σχολίασε ο Μέλο και συνέχισε:
"Θέλω να παραμείνω στην
Γαλατασαράι. Περνάω πολύ καλά εδώ. Οι οπαδοί με εκτιμούν και όσα έχω κάνει για την ομάδα. Η Κωνσταντινούπολη είναι μια πανέμορφη πόλη", πρόσθεσε ο βραζιλιάνος άσος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου