Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2012

Χουλκ: Είμαι καλά εδώ




Αναλυτικά οι δηλώσεις:

«Ποτέ δεν ξέρουμε τι θα συμβεί αύριο. Έχω ακόμα 4,5 χρόνια συμβόλαιο με την Πόρτο, αλλά, όπως λέω πάντα, αν κάποια μέρα εμφανιστεί κάτι καλό και για μένα και για την ομάδα, νομίζω ότι δεν θα υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Από τη στιγμή που είναι για το καλό και των δύο, νομίζω ότι μπορεί να πραγματοποιηθεί χωρίς ενδοιασμούς. 



Αλλά, αν δεν φύγω, τότε αυτό θα είναι καλό. Με όλο τον σεβασμό, είναι εμφανές ότι είναι διαφορετικό να αγωνίζεσαι στη Ρεάλ Μαδρίτης και άλλο στην Παρί Σεν Ζερμέν, αλλά εγώ θέλω να παίζω μόνο ποδόσφαιρο και αυτό μου είναι αρκετό. Είμαι καλά εδώ. Είμαι χαρούμενος και η οικογένειά μου έχει εγκλιματιστεί πολύ. Μου αρέσει η πόλη του Οπόρτο, αλλά και η ομάδα μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου