ΣΕΛΙΔΕΣ

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Τσέζαρεκ: "Έχω χάσει κάθε λογική"


Τι να πω; Ίσως αν είχαμε προηγηθεί να ήταν διαφορετικό το παιχνίδι. Στο τέλος κάναμε μία-δυο φάσεις για να ισοφαρίσουμε, αλλά πραγματικά δεν ξέρω τι μπορώ να πω. Έχω χάσει κάθε λογική…"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου