ΣΕΛΙΔΕΣ

Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Ικανοποιημένος για την επιστροφή του στην Βοϊβοντίνα, στην οποία θα αγωνιστεί για έξι μήνες ως δανεικός από τον Ολυμπιακό, εμφανίστηκε με δηλώσεις του ο Αλεξάνταρ Κάταϊ.




«Επιστρέφω για τους επόμενους έξι μήνες. Είναι τελειωμένη η υπόθεση και απομένουν μόνο οι υπογραφές. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που επιστρέφω και έχω πολλή
διάθεση να προσφέρω. Αυτό που θέλω περισσότερο είναι να είμαι υγιής, να δουλεύω σωστά και να πανηγυρίσω με την Βοϊβοντίνα την κατάκτηση του Κυπέλλου ώστε να περάσω στην ιστορία της ομάδας» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου