ΣΕΛΙΔΕΣ

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

O Παναθηναϊκός ανακοίνωσε σε ποια από τα επόμενα τέσσερα παιχνίδια θα αφήσει εκτός τους τιμωρημένους ποδοσφαιριστές του.





Αναλυτικά η ανακοίνωση: 

Η ΠΑΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ ανακοινώνει ότι οι ποδοσφαιριστές Σιμάο Μάτε Τζούνιορ και Γιώργος Καραγκούνης, θα εκτίσουν την ποινή αποκλεισμού μιας αγωνιστικής, λόγω

συμπλήρωσης του ορίου των 4 κίτρινων καρτών, στον εξ’ αναβολής αγώνα της 4ης αγωνιστικής με αντίπαλο την Δόξα Δράμας και στον αγώνα της 17ης αγωνιστικής με αντίπαλο τον ΠΑΣ Γιάννινα αντίστοιχα. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου