ΣΕΛΙΔΕΣ

Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Με πρόστιμο ύψους 12.000 ευρώ τιμώρησε η πειθαρχική επιτροπή της Σούπερ Λίγκας την ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα,



Αναλυτικά η ανακοίνωση της διοργανώτριας: 

«Η Πρωτοβάθμια Πειθαρχική Επιτροπή πήρε τις παρακάτω αποφάσεις στο πλαίσιο των συναντήσεων της 28ης αγωνιστικής:

Α) ΠΑΕ Ατρόμητος: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της: χρηματική ποινή 2.000 ευρώ. 


Β) ΠΑΕ Ολυμπιακός: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της: συνολική χρηματική ποινή 2.500 ευρώ.

Γ) ΠΑΕ ΟΦΗ: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της: χρηματική ποινή 1000 ευρώ.

Δ) ΠΑΕ ΠΑΣ Γιάννινα: Για τη συμπεριφορά των φιλάθλων της καθώς επίσης και για υβριστικά συνθήματα των φιλάθλων της: συνολική χρηματική ποινή 12.000 ευρώ
».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου