ΣΕΛΙΔΕΣ

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Κάουτ: Είμαι ιδιαίτερα περήφανος που θα αγωνιστώ για Τρίτη φορά σε έναν τελικό με την Λίβερπουλ


Κάουτ: «Θα σκοράρω στον τελικό κυπέλλου»

Είμαι ιδιαίτερα περήφανος που θα αγωνιστώ για Τρίτη φορά σε έναν τελικό με την Λίβερπουλ μετά από εκείνους του Τσάμπιονς Λιγκ και του Κάρλινγκ Καπ. Θα κάνω τα πάντα για να αποδείξω την αξία μου, πετυχαίνοντας ακόμα ένα γκολ σε τελικό»,


«Ήταν αρκετά απογοητευτικό που δεν κατάφερα να παίξω κόντρα στην Έβερτον στον ημιτελικό. Ωστόσο υπήρξαν σημαντικές στιγμές για μένα στη διαδρομή μας στο κύπελλο, όπως κυρίως το γκολ που πέτυχα κόντρα στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου