Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Νιμανί: "Χάρηκα με το χειροκρότημα"





"Χάρηκα με το χειροκρότημα του κόσμου (σ.σ. όταν έγινε αλλαγή). Πάντως το γκολ ήρθε από συλλογική προσπάθεια. "Ολη η ομάδα πάλεψε για το θετικό αποτέλεσμα, τα εύσημα ανήκουν σε όλους τους παίκτες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου