Ανακοίνωση με την οποία τονίζει ότι οι οπαδοί της ομάδας ντρόπιασαν το όνομα του συλλόγου όταν δεν σεβάστηκαν το ενός λεπτού σιγή που τηρήθηκε πριν την έναρξη του ημιτελικού με την Τότεναμ,
στη μνήμη των 96 θυμάτων του Χίλσμπορο και του Πιερμάριο Μοροζίνι, εξέδωσε η διοίκηση της Τσέλσι.
Αισθανόμαστε απογοητευμένοι από τη μικρή μερίδα των φίλων της ομάδας μας που ντρόπιασαν τον σύλλογο με την ασέβεια που επέδειξαν τη στιγμή της τήρησης ενός λεπτού σιγή για τα θύματα του Χίλσμπορο και τον Μοροζίνι. Είναι αρχή της Τσέλσι να σέβεται όλες και να τιμά όλα τα γεγονότα και για τον λόγο αυτό εκφράζουμε τον σεβασμό μας στα θύματα της τραγωδίας του Χίλσμπορο

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου