ΣΕΛΙΔΕΣ

Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Ντε Χέα:Ο τίτλος είναι στο χέρι μας


Ντε Χέα: «Στο χέρι μας ο τίτλος»

Ο τίτλος είναι στο χέρι μας. Οι πέντε βαθμοί διαφορά είναι καλό και το ντέρμπι κόντρα στη Σίτιμ, θα είναι το κλειδί. Θέλουμε να κερδίσουμε και να πανηγυρίσουμε τον τίτλο. 

Τα τελευταία τέσσερα παιχνίδια είναι πολύπλοκα και μετά την ήττα από τη Γουίγκαν δεν θέλουμε άλλες απώλειες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου