ΣΕΛΙΔΕΣ

Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Την επιθυμία του να τα βρουν Γαλατάσαραϊ και Ολυμπιακός ώστε να μείνει και τη νέα σεζόν στους Πειραιώτες, εξέφρασε με δηλώσεις του ο Καζίμ-Ρίτσαρντς



"Είμαι πολύ χαρούμενος και βλέπω το μέλλον μου στον Ολυμπιακό. Στο τέλος της σεζόν θα μιλήσουμε και θα δούμε τι θα γίνει


Και στην οικογένειά μου αρέσει πολύ η ζωή στην Αθήνα και επιθυμία μου είναι να παραμείνω εδώ",

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου