Τον στόχο μας τον είχαμε πετύχει εδώ και αρκετές αγωνιστικές. Με βάση την εικόνα και τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε πετύχαμε ένα μικρό θαύμα..
Δεχτήκαμε μια βαριά ήττα, ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και δεν μπορούμε να δεχόμαστε έτσι εύκολα τέσσερα γκολ".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου