ΣΕΛΙΔΕΣ

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Αναστόπουλος: Δεχτήκαμε μια βαριά ήττα



Τον στόχο μας τον είχαμε πετύχει εδώ και αρκετές αγωνιστικές. Με βάση την εικόνα και τα προβλήματα που αντιμετωπίσαμε πετύχαμε ένα μικρό θαύμα..

Δεχτήκαμε μια βαριά ήττα, ο ΟΦΗ είναι μεγάλη ομάδα και δεν μπορούμε να δεχόμαστε έτσι εύκολα τέσσερα γκολ".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου