Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Ντιόγκο:"Θέλω να μείνω.




"Δεν έχω καμία πρόταση από τη Βραζιλία. Σίγουρα εκεί υπάρχουν άνθρωποι που με ξέρουν και μπορούν να λένε διάφορα.
Ωστόσο εγώ δεν έχω καμία πρόταση ή ενόχληση από κάποια ομάδα της πατρίδας μου, παρά τα όσα λέγονται"

"Θέλω να μείνω. Δεν σκέφτομαι κάτι άλλο. Μου αρέσει στον Ολυμπιακό. Έχω εξάλλου ένα χρόνο συμβόλαιο ακόμη. Δεν μου έχει πει κανείς κάτι για το μέλλον μου.
Σκέφτομαι τον Ολυμπιακό και πως θα καταφέρουμε να κατακτήσουμε το νταμπλ, που είναι ο μεγάλος στόχος της ομάδας".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου