Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Πάντελιτς: είμαι χαρούμενος στον Ολυμπιακό



Ο σέντερ φορ του Ολυμπιακού ήταν καλεσμένος της σερβικής ιστοσελίδας "www.kurir-info.rs" και αφού τσούγκρισε αυγά με τους δημοσιογράφους του site, δήλωσε:"Αν και δεν έχω πολύ καιρό που πέταξα τις πατερίτσες συνεχίζω να βρίσκομαι σε πολύ καλή κατάσταση. Στις αρχές Ιουλίου επιστρέφω στην Αθήνα όπου αναμένεται να βρίσκομαι
και τον επόμενο χρόνο.
Πιστεύω ότι ακόμη μπορώ να παίξω μπάλα για 2-3 χρόνια και στη συνέχεια να φύγω με το κεφάλι ψηλά".
Όσο για τον Ολυμπιακό και τις σχέσεις των οπαδών του με τους αντίστοιχους του Ερυθρού Αστέρα, είπε: "Συναισθηματικά, δεν θα μπορούσα να παίζω σε καλύτερη ομάδα. Ως οπαδός του Ερυθρού Αστέρα είμαι χαρούμενος στον Ολυμπιακό, του οποίου οι οπαδοί έχουν στενές σχέσεις με τους αντίστοιχους του Ερυθρού Αστέρα".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου