ΣΕΛΙΔΕΣ

Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Πιέρ Ισά:Είναι μεγάλη τιμή να αποτελώ μέλος της οικογένειας του Ολυμπιακού.


Την ομιλεί την γλώσσα!



«Είναι μεγάλη τιμή να αποτελώ μέλος της οικογένειας του Ολυμπιακού. Είναι πολύ μεγάλη ευκαιρία και ευχαριστώ τον κ. Μαρινάκη. Θέλω να πω ότι έχουμε πολλή δουλειά σε συνεργασία με τον Κριστιάν.
Θέλουμε να είμαστε όσο πιο αποτελεσματικοί γίνεται. Να βοηθήσουμε την ομάδα από το πόστο μας. Όλοι μαζί θα συνεργαστούμε για τον στόχο αυτό». 

Ερωτηθείς για το αν η δουλειά του ως μάνατζερ παικτών παίζει ρόλο για την θέση που ανέλαβε, ο Ισά απάντησε: «Το πιο σημαντικό είναι ότι έχω παραιτηθεί από την προηγούμενη ιδιότητά μου. Αλλά η δουλειά αυτή θα βοηθήσει και προς όφελος του Ολυμπιακού. Στόχος μας είναι να χτίσουμε δυνατή ομάδα. Έχουμε μιλήσει με τον πρόεδρο και έχουμε την στήριξή του. Επίσης ο προπονητής θα μας πει για τις ανάγκες που έχουμε και εμείς θα ψάξουμε τις λύσεις. Στόχος είναι η πρόκριση στους “16” του Τσάμπιονς Λιγκ αλλά βασικά θέλουμε να χτίσουμε μία πολύ δυνατή ομάδα».
Για την κρίση στην Ελλάδα ο Καρεμπέ τόνισε: «Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Έχουμε κρίση στην Ελλάδα και όχι μόνο. Γνωρίζουμε τις απαιτήσεις και εμείς πιστεύουμε ότι σε συνεργασία με την διοίκηση και τον προπονητή θα βρούμε τρόπο να αντιμετωπίσουμε αυτό το πρόβλημα. Όταν μιλώ με ανθρώπους για την Ελλάδα όλοι μιλούν για την κρίση. Όταν μιλάω με την UEFA και την FIFA για την Ελλάδα όλοι γνωρίζουν τον Ολυμπιακό. Αυτό δείχνει πόσο μεγάλο κλαμπ είναι και θα μας βοηθήσει πολύ στην δουλειά μας αφού μπορούμε να δελεάσουμε παίκτες με την συμμετοχή μας στο Τσάμπιονς Λιγκ». 

Ο Πιέρ Ισά από την μεριά του πρόσθεσε: «Όλοι μας γνωρίζουμε πόσο μεγάλη ομάδα είναι ο Ολυμπιακός. Θα κάνουμε το καλύτερο να φέρουμε υψηλής ποιότητας παίκτες, να την ανανεώσουμε και να βελτιωθούμε και στην Ευρώπη. Θέλουμε να βρούμε μία ισορροπία ανάμεσα στο ταλέντο και στην εμπειρία. Αυτό είναι το ιδανικό. Και νέοι με ταλέντο που θέλουν υπομονή για να δείξουν την αξία τους αλλά επειδή συμμετέχουμε στο Τσάμπιονς Λιγκ και θα πρέπει να βρούμε και έμπειρους». 

Για το μπάτζετ της ομάδας, ο Πιέρ Ισά είπε: «Έχουμε συμφωνήσει με τον πρόεδρο για το μπάτζετ. Το πιο σημαντικό είναι όταν ένας παίκτης έρχεται να παίξει εδώ πρέπει να γνωρίζει για τι σύλλογο πρόκειται. Όποιος έρχεται πρέπει να ξέρει ότι θα κάνει μία εξαιρετική επιλογή σε κάθε επίπεδο. Αυτό θα προσπαθήσουμε να κάνουμε και σας εγγυόμαστε 1-2 πολύ καλούς παίκτες. Πριν φύγουμε για προετοιμασία κάποιοι θα έχουν υπογράψει. Δεν μπορώ να σας πω αριθμό μεταγραφών. Θα συναντηθούμε με τον προπονητή. Είναι σίγουρο ότι κάποιοι θα έρθουν και κάποιοι θα φύγουν...»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου