Η τύχη μας γύρισε την πλάτη. Είχαμε πολλές ευκαιρίες και περιμέναμε το γκολ. Δεν σκοράραμε σε ένα ματς με πολλές τελικές, φτάσαμε στη βρύση αλλά δεν ήπιαμε νερό.
Η παρουσία του Ατρόμητου στα πλέι οφ έδειξε ότι είναι η καλύτερη ομάδα. Δεν μας επηρέασε αυτό που γινόταν στα Γιάννινα. Εγώ στα τελευταία 10 λεπτά ρώτησα τι έγινε στα Γιάννινα. Είχαμε ευκαιρία και στο 93'. Στην τελική προσπάθεια δεν τα καταφέραμε καλά. Ο Ναπολεόνι για παράδειγμα τα έκανε όλα τέλεια στην Τούμπα, αλλά σήμερα κάτι γινόταν και έχανε τα κοντρόλ. Ίσως να είχε νευρικότητα. Δεν είχαμε κούραση. Πιέσαμε τόσο πολύ τον αντίπαλο, είχαμε ποιότητα και περισσότερες δυνάμεις από τον αντίπαλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου