Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στην εφημερίδα «Goal»:
«Ίσως να παρερμηνευτεί η δήλωσή μου αυτή και θέλω να ξεκαθαρίσω ότι μιλούσα για τα 3-4 άτομα που “χαροπαλεύουν” για τον σύλλογο με προσωπικό κόστος.
Εγώ αυτό που επιζητώ είναι η ομόνοια μέσα στην ομάδα. Ή πιο σωστά η συσπείρωση γύρω από αυτή. Με αυτή μόνο μπορεί να προχωρήσει ο Πανιώνιος».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου