ΣΕΛΙΔΕΣ

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Πελεγκρίνι:Ήταν πολύ σημαντικό να κερδίσουμε




Ήταν πολύ σημαντικό να κερδίσουμε γιατί η Λίβερπουλ ήταν η καλύτερη ομάδα στην Premier League. Βρίσκονταν στην κορυφή της βαθμολογίας πριν το παιχνίδι, οπότε αν έπαιρναν και αυτό το παιχνίδι θα
έφευγαν με τέσσερις βαθμούς μπροστά από εμάς», ανέφερε αρχικά ο Χιλιανός προπονητής και πρόσθεσε: 

«Το πιο σημαντικό στην ομάδα μας όταν βρεθήκαμε πίσω στο σκορ με 1-0, είναι ο χαρακτήρας που δείξαμε και παλέψαμε για την ανατροπή και τη νίκη. Είμαι πολύ χαρούμενος με την αντίδραση μας γιατί δεν είναι εύκολο όταν παίζεις με τόσο δύσκολο αντίπαλο που μπορεί να λειτουργήσει σωστά στις αντεπιθέσεις. Είναι εύκολο για εκείνους να βρουν χώρους, όμως αμυνθήκαμε πολύ καλά. Είμαστε απλά στα μισά της Premier League, υπάρχει το δεύτερο μισό του πρωταθλήματος όπου τα πάντα θα είναι πολύ κλειστά με πέντε ή έξι ομάδες να πηγαίνουν για τον τίτλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου