ο Φερνάντο Σάντος επισκέφθηκε την Σχολή Κοινωνικών Επιστημών και Επικοινωνίας της Λισαβόνας.
Η εθνική ομάδα ηγείται μιας χώρας. Οι παίκτες όταν φορούν το εθνόσημο θα πρέπει να αναλογίζονται το βάρος της ευθύνης που φέρουν αφού εκπροσωπούν την Ελλάδα.
Ο στόχος είναι να προκριθούμε στον επόμενο γύρο του Μουντιάλ. Άλλωστε πρόκειται για έναν όμιλο όπου τα πάντα είναι ανοικτά και όλοι έχουν ίσες ευκαιρίες"
Ο άλλοτε τεχνικός της ΑΕΚ, του ΠΑΟΚ και του Παναθηναϊκού ρωτήθηκε για το ενδεχόμενο να αναλάβει κάποια στιγμή στο μέλλον τον πάγκο της εθνικής Πορτογαλίας.
"Δεν θα μπορούσα να πω ποτέ όχι σε μία τέτοια περίπτωση. Μου λείπει η καθημερινότητα των προπονήσεων. Στην παρούσα φάση όμως δεν περιμένω τέτοια πρόταση. Εύχομαι κάθε επιτυχία στον Πάουλο Μπέντο και στην Πορτογαλία".
Η κλήρωση του ΠΑΟΚ με την Μπενφίκα για την φάση των "32" του Europa League ήταν ένα ακόμη θέμα για το οποίο μίλησε ο ομοσπονδιακός προπονητής.
"Ο ΠΑΟΚ είναι στην παρούσα φάση η μοναδική ομάδα στην Ελλάδα που μπορεί να ανταγωνιστεί τον Ολυμπιακό. Είναι οι δύο ομάδες που έχω στην καρδιά μου. Η Τούμπα είναι η πιο καυτή έδρα στην Ελλάδα".
Ο Φερνάντο Σάντος πέρασε την σεζόν 2003-2004 από τον πάγκο της Σπόρτινγκ. Ένα επεισοδιακό ματς με την Μποαβίστα παραμένει νωπό στη μνήμη του.
"Αν είχαμε κερδίσει τότε πιθανότατα θα κατακτούσαμε το πρωτάθλημα και ίσως να μην βρισκόμουν τώρα στην Ελλάδα",
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου