Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

Ολοκληρώθηκε και τυπικά η ανανέωση του συμβολαίου του Αντρές Ινιέστα με την Μπαρτσελόνα


«Τέλειωσε» του Ινιέστα!


Σήμερα είναι μια μαγική μέρα για μένα. Σας ευχαριστώ για την αγαπή που μου δίνετε από την πρώτη στιγμή που ήρθα στην Μπαρτσελόνα, στα 12 μου». 



Ο Καταλανός άσος πήγε στα γραφεία των «μπλαουγκράνα», όπου παρουσία των στελεχών της ομάδας, υπέγραψε μέχρι το καλοκαίρι του 2018! Πάντως, μετά το πέρας εκείνου του έτους, το συμβόλαιό του θα ανανεώνεται αυτόματα, εφόσον πιάνει τις απαραίτητες συμμετοχές μέσα στη σεζόν! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου