Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Χοσέ Τοτσέ:Βίωσα ένα δύσκολο καλοκαίρι γιατί ο Παναθηναϊκός αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα, η ομάδα δεν έπαιξε στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και εγώ ήθελα να φύγω.


Τοτσέ: «Κατάφερα να φύγω από τον Παναθηναϊκό»



Βίωσα ένα δύσκολο καλοκαίρι γιατί ο Παναθηναϊκός αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα, η ομάδα δεν έπαιξε στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις και εγώ ήθελα να φύγω.
Τελικά τα κατάφερα» σχολίασε αρχικά ο Τοτσέ. 

«Δεν ξέρω εάν θα παραμείνω στην Ισπανία, έχω κρούσεις αλλά όχι κάτι συγκεκριμένο, οπότε δεν μπορώ να προβλέψω που θα καταλήξω. Σίγουρα, η Πριμέρα Ντιβιζιόν θα ήταν μία καλή επιλογή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου