ΣΕΛΙΔΕΣ

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Ρόμπεν:θέλω να ανανεώσουμε τη συνεργασίας μας


Ρόμπεν: «Θέλω να μείνω στη Μπάγερν»



Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στην Μπάγερν Μονάχου, ο σύλλογος μου έχει φερθεί άψογα και θέλω να ανανεώσουμε τη συνεργασίας μας.
Νιώθω ότι μπορώ να αγωνιστώ σε κορυφαίο επίπεδο για ακόμα τρία χρόνια. Πολύ σύντομα θα αρχίσουν οι διαδικασίες για την ανανέωση της συνεργασίας μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου