ΣΕΛΙΔΕΣ

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2013

Ρισβάνης:Πρέπει να αξιοποιήσουμε και εμείς τις στημένες φάσεις.





Παιχνίδι με παιχνίδι εμπιστεύομαι περισσότερο τον εαυτό μου, αλλά με βοήθησαν οι συνθήκες. Εάν δεν ήταν κατάλληλες, δεν θα έκανα όσα έκανα.

Σε ποιον τομέα θεωρείς ότι ο Παναθηναϊκός χρειάζεται τη μεγαλύτερη βελτίωση στη διάρκεια της διακοπής;


Πρέπει να αξιοποιήσουμε και εμείς τις στημένες φάσεις. Πολλές ομάδες σκοράρουν από στημένες φάσεις και κερδίζουν πόντους, ενώ εμείς ακόμα το παλεύουμε. Δουλεύουμε σκληρά σε αυτό το κομμάτι με το προπονητικό επιτελείο και εκτιμώ ότι είναι θέμα χρόνο να βελτιωθούμε.

Ποιο είναι το μήνυμα που θα ήθελες να στείλεις στους οπαδούς του Παναθηναϊκού και τι θα ήθελες να ευχηθείς για το υπόλοιπο της σεζόν;

Θα προσπαθήσουμε να τους κάνουμε υπερήφανους και να τους χαρίσουμε στιγμές χαράς. Ελπίζω να έχουν την υγεία τους και να συνεχίσουν να μας στηρίζουν το ίδιο φανατικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου