ΣΕΛΙΔΕΣ

Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2013

Παρελθόν από την ομάδα του ΠΑΣ Γιάννινα αποτελεί ο Πολ Κεϊτά


Παρελθόν ο Κεϊτά




Αναλυτικά η ανακοίνωση:

 «Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966, ανακοινώνει την λήξη, κοινή συναινέσει, της συνεργασίας της με τον ποδοσφαιριστή Paul Keita. 


Η ΠΑΕ ΠΑΣ ΓΙΑΝΝΙΝΑ 1966, ευχαριστεί τον Paul Keita για την συνεργασία και του εύχεται ολόψυχα καλή επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου