ΣΕΛΙΔΕΣ

Τρίτη 24 Δεκεμβρίου 2013

H ΠΑΕ Ξάνθη και ο Χρήστος Πανόπουλος έστειλε τις ευχές της στους Έλληνες φιλάθλους.




Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Ο μεγαλομέτοχος Χρήστος Πανόπουλος, το Διοικητικό Συμβούλιο, το τεχνικό επιτελείο, οι
ποδοσφαιριστικές και οι εργαζόμενοι στην Π.Α.Ε. SKODA ΞΑΝΘΗ Α.Ο. εύχονται χρόνια πολλά και καλές γιορτές.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου