ΣΕΛΙΔΕΣ

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2014

Ιγκουαΐν:Η απόφαση ήταν δική μου και δεν το μετανιώνω


Ιγκουαΐν: «Δεν μετανιώνω…»


Κάθε μέρα νιώθω και πιο περήφανος για την απόφαση που πήρα, αγαπώ την πόλη και τον κόσμο. Δεν σκέφτομαι μόνο το πως θα πετύχω γκολ, μου αρέσει επίσης να δίνω ασίστ και να δημιουργώ
ευκαιρίες», δήλωσε αρχικά ο διεθνής στράικερ και πρόσθεσε:

«Στο Μπερναμπέου ποτέ δεν τραγούδησαν το όνομά μου, εδώ κάθε φορά που το λένε ακούγεται ένας απίστευτος θόρυβος. Δεν χρειαζόταν να με πείσει ο Μαραντόνα για να έρθω εδώ. Η απόφαση ήταν δική μου και δεν το μετανιώνω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου