«Είμαστε πολύ χαρούμενοι για τη νίκη. Αυτή είναι η πρώτη νίκη κόντρα στην Ξάνθη και χαίρομαι και για τους φιλάθλους μας. Θα προσπαθήσουμε να πάρουμε περισσότερους βαθμούς και θα δούμε στη
συνέχεια. Είμαι χαρούμενος εδώ, ο Πανθρακικός είναι καλή ομάδα να παίζει κάποιος και έχω συμβόλαιο μέχρι το 2015 και εάν κάποια ομάδα με θέλει θα πρέπει πρώτα να μιλήσει με το σύλλογο»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου