ΣΕΛΙΔΕΣ

Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2014

Καραγκούνης:Είμαι πολύ χαρούμενος που φεύγω και κάνω πραγματικότητα το όνειρο μου να παίξω στο εξωτερικό


Καραγκούνης: «Αφήνω πίσω την οικογένεια μου»



Αναλυτικά η δήλωση του στην επίσημη ιστοσελίδα του Ατρόμητου 

«Είμαι πολύ χαρούμενος που φεύγω και κάνω πραγματικότητα το όνειρο μου να παίξω στο εξωτερικό αλλά είμαι και στενοχωρημένος γιατί πέρασα τα καλύτερα μου χρόνια στον Ατρόμητο.
Όπως νιώθω ότι αφήνω πίσω την οικογένεια μου, έτσι νιώθω που αφήνω πίσω και τον Ατρόμητο γιατί είναι η οικογένεια μου αλλά και όλοι όσοι είναι στην ομάδα, τους αισθάνομαι σαν αδέλφια μου.

Ευχαριστώ τον πρόεδρο κύριο Γιώργο Σπανό που με έφερε στην ομάδα και με εμπιστεύτηκε, τον τεχνικό διευθυντή Γιάννη Αγγελόπουλο που μου στάθηκε σαν ποδοσφαιρικός μου πατέρας, τον σκάουτ Τόλη Αποστόλου που με είδε και εισηγήθηκε τη μετεγγραφή μου. Επίσης τον κύριο Γιώργο Δώνη γιατί δούλεψα τρία χρόνια μαζί του, τους επόμενους προπονητές μου, ιδιαιτέρως τον κύριο Γιώργο Παράσχο γιατί έμαθα πολλά κοντά του σε αυτούς του μήνες, το ιατρικό επιτελείο που με φρόντισε και όλους τους συμπαίκτες μου. 

Η Τσβόλε είναι ένα σκαλοπάτι για το ξεκίνημά μου στην Ευρώπη. Πηγαίνω με την προοπτική να γίνω καλύτερος ως άνθρωπος και ως ποδοσφαιριστής, να καθιερωθώ και να ανέβω ακόμη πιο ψηλά. 

Θα παρακολουθώ τον Ατρόμητο κάθε μέρα και θα έρχομαι πάντα να βλέπω τους αγώνες του και τους συμπαίκτες μου. Τους αγαπάω όλους και θα μου λείψουν. Εύχομαι να βγούμε φέτος στο Τσάμπιονς Λιγκ και να κατακτήσουμε το κύπελλο Ελλάδας. Σας ευχαριστώ για όλα, στέλνω την αγάπη μου στους φιλάθλους μας!». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου