Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου 2014

Φιλίπ Σεντέρος:Ήθελα να παίξω στο ισπανικό πρωτάθλημα


Σεντέρος: «Μεγάλη ευκαιρία η Βαλένθια»



Μου είπαν για το ενδιαφέρον της Βαλένθια την τελευταία στιγμή. Εκείνη τη στιγμή εκείνο που με απασχολούταν ήταν η συνεργασία μου με τη Φούλαμ. Ωστόσο,
είδα πως ήταν μία μεγάλη ευκαιρία για εμένα και για αυτό απάντησα θετικά», τόνισε ο διεθνής άσος και πρόσθεσε:

«Ήθελα να παίξω στο ισπανικό πρωτάθλημα και αυτό να γίνει με την Βαλένθια ήταν μία τεράστια πρόκληση για εμένα. Ξέρω ότι διεκδικεί τη συμμετοχή της στο Europa League και να φτάσει όσο πιο μακριά γίνεται στη διοργάνωση. Είμαι σε εξαιρετική κατάσταση, αφού είχα παίξει πριν από μία εβδομάδα. Είμαι έτοιμος να αγωνιστώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου