Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Μανώλης Ροβίθης:Σημασία έχει ότι δεν χάσαμε


«Θα μπορούσαμε να είχαμε νικήσει»



Όλα τα ματς κρίνονται στις λεπτομέρειες. Αυτό ήταν ένα ντέρμπι και φάνηκε μέσα στον αγωνιστικό χώρο. Κάναμε ένα καλό παιχνίδι, θα μπορούσαμε να πάρουμε
και περισσότερα από αυτό, αλλά είμαστε ικανοποιημένοι από τον βαθμό.

Όλες οι ομάδες όταν δέχονται ένα γκολ τα πρώτα λεπτά είναι κάπως περίεργα. Αντιδράσαμε πολύ καλά στη συνέχεια. Μπήκαμε στο δεύτερο ημίχρονο τελείως διαφορετικά και πιστεύω ότι θα έπρεπε να πάρουμε κάτι πολύ περισσότερο. Σημασία έχει ότι δεν χάσαμε». 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου