Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Παναγόπουλος:Καταφέραμε να χάσουμε





Καταφέραμε να χάσουμε. Δεν υπάρχουν αδιάφοροι ποδοσφαιριστές. Οι οπαδοί έχουν δίκιο να διαμαρτύρονται, όμως πρέπει να καταλάβουν πως τα προβλήματα έχουν συσσωρευτεί και δεν
μπορούμε ούτε παίκτες της Κ20 να ανεβάσουμε στη μεγάλη ομάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου