ΣΕΛΙΔΕΣ

Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2014

Σάντσες:Είμαστε πολύ απογοητευμένοι από το τελικό αποτέλεσμα





"Είμαστε πολύ απογοητευμένοι από το τελικό αποτέλεσμα, ένα τέταρτο πριν από το τέλος του αγώνα είχαμε τους τρεις βαθμούς της νίκης, χάσαμε και δεν πήραμε τίποτα",


"Στα δυο τελευταία εντός έδρας ματς απέναντι σε πολύ καλές ομάδες, φτάσαμε κοντά στη νίκη, παρ' όλα αυτά δεν πήραμε κάτι, είχαμε δύο ήττες. Πιστεύω ότι εάν πάρουμε τις νίκες που θέλουμε, απέναντι στις ομάδες που πρέπει θα καταφέρουμε να πετύχουμε το στόχο μας".

Για το αν χρειαζόταν επιπλέον παίκτης στο κέντρο μετά το 2-1 υπέρ της ομάδας του, απάντησε χαμογελώντας: "Η επιφοίτηση είναι ένα πολύ ωραίο χάρισμα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου