Ο Ισπανός –τελικά- δικαιώθηκε στη διαμάχη που είχε με τους πράσινους για χρήματα που του οφείλονται με το Διαιτητικό Δικαστήριο Εφέσεων της ΕΠΟ να αποφασίζει ότι θα έχει λαμβάνειν
916.000 ευρώ από το τριφύλλι.
Ο Παναθηναϊκός –όπως αναφέρει και ο σχετικός κανονισμός- έχει το δικαίωμα να υποβάλει αίτηση για να αποπληρώσει το ποσό αυτό σε 45 ισόποσες δόσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου