ΣΕΛΙΔΕΣ

Παρασκευή 14 Μαρτίου 2014

Κόκε:Χτίζουμε" μια μεγάλη ομάδα


Κόκε: «Θα μπορούσα να μείνω στην Ατλέτικο για μια ζωή»



Μπορεί, γιατί όχι; Θα μπορούσα να μείνω στην Ατλέτικο για όλη μου τη ζωή. Αυτή τη στιγμή έχω ένα μεγάλο συμβόλαιο, το οποίο θέλω να το εξαντλήσω,
γιατί η Ατλέτικο είναι το σπίτι μου»,

«"Χτίζουμε" μια μεγάλη ομάδα, ένα όμορφο πράγμα και ελπίζω να μείνω εδώ για πολλά χρόνια». 

Ο 22χρονος μέσος κατέληξε: «Από το πρώτο λεπτό πιστέψαμε στον Σιμεόνε, στον τρόπο που βλέπει το ποδόσφαιρο. Είμαστε εδώ που είμαστε, γιατί ποτέ δεν σκεφτήκαμε πέρα από το επόμενο παιχνίδι». 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου