ΣΕΛΙΔΕΣ

Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Σανκαρέ:Προσωπικά θέλω να κερδίσω για πρώτη φορά τον Ολυμπιακό


Σανκαρέ: «Θέλω τίτλο με τον Αστέρα»



Συνέντευξη εφ' όλης της ύλης παραχώρησε ο Καλίφα Σανκαρέ στον τοπικό ραδιοφωνικό σταθμό «Αρκαδία 93.8».

Για το πώς περνάει τον ελεύθερό του χρόνο: «Δεν είμαι ο τύπος που βγαίνει πολύ έξω. Είναι η οικογένειά μου εδώ, προτιμώ να κάθομαι σπίτι να βλέπω ταινίες.
Μετά τις προπονήσεις πάω σπίτι και μιλάω με τους δικούς μου και βλέπουμε ταινίες».

Για τον γκολ του στο Αγρίνιο: «Με την δύναμη και την ορμή που είχα ήταν δύσκολο να με σταματήσει κάποιος. Η δουλεία μου είναι να σταματάω τα γκολ, αλλά γιατί όχι και να σκοράρω;»

Για την φάση του πέναλτι με τον Παναιτωλικό: «Έκανα πέναλτι στο Αγρίνιο, αλλά ο διαιτητής δεν το έδωσε. Αντίθετα, με τον Εργοτέλη δεν υπήρξε πέναλτι, αλλά το έδωσε».

Για τον τελικό του περσινού Κυπέλλου: «Αν ο διαιτητής κάνει μια φορά λάθος, δεν τρέχει τίποτα. Άνθρωποι είμαστε και μπορεί να κάνουμε ένα λάθος, αλλά στον τελικό έγινε 4-5 φορές και όλοι το είδαν αυτό. Ήταν πέναλτι και το είδε όλος ο κόσμος. Ρώτησα τον Μανιάτη αν ήταν πέναλτι και μου ορκίστηκε ότι δεν έκανε.

Του είπα να μην ορκίζεται γιατί είναι ποδόσφαιρο και ο αγώνας κρατάει 90 λεπτά. Καμιά φορά ο ποδοσφαιριστής δεν καταλαβαίνει μέσα στον αγώνα ότι έχει κάνει κάτι. Αλλά μετά το καταλαβαίνεις και το παραδέχεσαι και αυτό είναι προς τιμήν του κάθε ποδοσφαιριστή να παραδεχτεί ότι έκανε κάποια παράβαση που δεν είδε ο διαιτητής».

Για την Ελληνική Ιστορία: «Σε όλον τον κόσμο μαθαίνουν την Ελληνική ιστορία και στην Αφρική που ήμουν μαθαίναμε Ελληνική ιστορία, αλλά δεν θυμάμαι όλες τις ημερομηνίες των εθνικών επετείων. Όταν έπαιζα στον Άρη ήξερα ότι τον Λευκό Πύργο τον χρησιμοποιούσαν για φυλακή. Όπου πηγαίνεις πρέπει να μαθαίνεις πράγματα για τον τόπο. Έχω παίξει στο Βέλγιο, στην Γαλλία και στην Ελλάδα και έχω πολύ χρόνο να μάθω πράγματα για τον κάθε τόπο μετά την προπόνηση».

Για το τι θεωρεί πιο σημαντικό στην ζωή του: «Το πιο σημαντικό πράγμα είναι η οικογένεια. Όταν τελειώσω την καριέρα μου, μπορεί να πάω στο Βέλγιο, όπου σπουδάζει το παιδί μου. Στην Σενεγάλη βρίσκεται η καρδιά μου, όπως η οικογένειά μου και όλοι μου οι φίλοι».

Για τους ιδιοκτήτες του Αστέρα Τρίπολης: «Ο Μπάκος είναι ο πρώτος πρόεδρος που παρέα με τον Καϋμενάκη ενδιαφέρθηκαν πραγματικά για εμένα. Ήρθε ο Μπάκος στην Σενεγάλη και με συνάντησε και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο για εμένα.

Ο Μπάκος με έπαιρνε τηλέφωνο κάθε μέρα για το πώς είμαι εγώ και η οικογένειά μου. Δεν είχε υποχρέωση να το κάνει γιατί είχα φύγει ήδη από την ομάδα. Μια μέρα με πήρε τηλέφωνο και μου ζήτησε να γυρίσω στον Αστέρα. Του είπα ''γιατί όχι'';

Όταν ήρθα, μίλησα με όλη την διοίκηση, τους συμπαίκτες μου και κατάλαβα ότι με ήθελαν πίσω. Άνοιξαν όλοι την αγκαλιά τους για εμένα. Δεν έχω κανένα παράπονο από τους Μπάκο και Καϋμενάκη, αφήνουν τις δουλειές τους για να έρθουν να δουν έναν αγώνα της ομάδας μας. Οπότε δεν έχω τίποτα να τους προσάψω. Τους ευχαριστώ για όσα κάνουν για τον σύλλογο».

Για τους φίλους του στον Αστέρα: «Έμενα στο ίδιο δωμάτιο με τον Φούλοπ. Ο Τζέρι είναι πολύ καλός μου φίλος επίσης, αφού είμαστε από την ιδία χώρα. Αλλά γενικά είμαι ανοιχτός προς όλους».

Για τη θρησκεία: «Είναι πολύ σημαντικό για εμένα και την οικογένεια μου να προσευχόμαστε και να είμαστε καλοί άνθρωποι εκτός γηπέδου γιατί μέσα στο γήπεδο γίνομαι και κακό παιδί! Αυτή είναι η δουλειά μου και δε θέλω κανείς να πει ότι δεν είμαι καλός στην δουλειά μου».

Για τον Εντό: «Ο Εντό είναι ένας νικητής και θέλει να νικάει συνέχεια. Τον ξέρω δέκα χρόνια. Δεν θέλει να χάνει και χαιρόμαστε που τον έχουμε στην ομάδα μας».

Για τον αν μπορεί κάποιος να συνδυάσει ποδόσφαιρο και καλή ζωή: «Δεν συνδυάζεται καλή ζωή με το ποδόσφαιρο. Όταν τελειώνεις την καριέρα σου, έχεις χρόνο να κανείς πολλά πράγματα γιατί είσαι ακόμα νέος. Όταν παίζεις μπάλα, όμως, δεν μπορείς να ξενυχτάς και να μην έχεις το μυαλό σου μόνο στο ποδόσφαιρο».

Για τον Άρη: «Να ευχηθώ χρόνια πολλά στον Άρη. Ξέρω ότι είναι σε δύσκολη θέση. Ο ποδοσφαιριστής είναι επαγγελματίας και θέλει να παίρνει τα χρήματά του στην ώρα του για να συντηρήσει την οικογένειά του και όταν δεν συμβαίνει αυτό είναι λίγο δύσκολο να έχει το μυαλό του στο ποδόσφαιρο».

Για το ραμαζάνι: «Συμμετέχω στην νηστεία για το ραμαζάνι από μικρό παιδί. Τον χειμώνα είναι πιο εύκολο, αλλά το καλοκαίρι είναι πολύ δύσκολο γιατί ο ήλιος δύει αργά. Σε ένα παιχνίδι χρειάστηκε να φάω κάτι στα αποδυτήρια, στο ημίχρονο, προκειμένου να βγάλω όλο τον αγώνα».

Για το τι του αρέσει στην Τρίπολη και τι όχι: «Το κακό με την Τρίπολη είναι ο καιρός. Το καλό είναι ότι στην Τρίπολη με χαιρετάνε και μου λένε μια καλημέρα σαν να είμαστε φίλοι και αυτό είναι πάρα πολύ καλό. Αυτό συμβαίνει με όλους τους Έλληνες, αλλά στην Τρίπολη σε μεγαλύτερο βαθμό».

Για το αν έχει βιώσει ρατσισμό στην καριέρα του: «Από την στιγμή που ήρθα στην Ελλάδα δεν έχω νιώσει ρατσισμό και αυτό είναι προς τιμήν όλων των Ελλήνων και εύχομαι να μην συμβεί ποτέ. Στο Βέλγιο, όμως, το έχω νιώσει. Κάνανε ήχους μαϊμούς και διάφορα τέτοια. Ο Αμπιντάλ φόραγε το 22 και τώρα το πήρε ο Άλβες για να δείξει ότι είναι ο καλύτερός του φίλος. Το ποδόσφαιρο μας ενώνει και δεν μας χωρίζει. Πάρε ένα μαχαίρι και κόψε λίγο τα χέρια μας. Θα βγει το ίδιο αίμα».

Για την συνέχεια του πρωταθλήματος και τον Ολυμπιακό: «Υπάρχουν ακόμα τέσσερα παιχνίδια και μπορούμε να μειώσουμε την διαφορά. Θέλουμε να νικήσουμε τον Ολυμπιακό για να χαρούν οι φίλαθλοί μας. Προσωπικά θέλω να κερδίσω για πρώτη φορά τον Ολυμπιακό».

Για τα πλέι οφ: «Να πάμε βήμα-βήμα στα πλέι οφ και σιγά-σιγά να πάμε στους ομίλους του Γιουρόπα Λιγκ. Αν νιώσουμε ώριμοι και έτοιμοι, δεν θα πούμε όχι στην προοπτική του Τσάμπιονς Λιγκ. Όμως, εκεί ξέρουμε όλοι πόσο δύσκολα είναι τα πράγματα και πόσο σπουδαίες ομάδες αγωνίζονται».

Για το ποιον προτιμάει δίπλα του στο κέντρο της άμυνας: «Είναι δύσκολο για εμένα να διαλέξω τον παρτενέρ μου στο κέντρο της άμυνας. Δεν έχω πρόβλημα αν θα παίξω με τον Ζησόπουλο, τον Κουρμπέλη, τον Γκοϊάν ή τον Μπαρτολίνι. Ό,τι πει ο προπονητής και ό,τι πιστεύει πως είναι καλύτερο για την ομάδα. Εμένα με ενδιαφέρει να παίζω. Είμαστε όλοι μια οικογένεια και δουλεύουμε σκληρά για να είμαστε έτοιμοι όταν μας χρειαστεί η ομάδα».

Για τους πολιτικούς: «Σε καμία χώρα δεν αγαπάνε τους πολιτικούς. Όλοι υπόσχονται και μόλις έρθει η στιγμή να τηρήσουν τις υποσχέσεις τους σφυρίζουν αδιάφοροι και παθαίνουν αμνησία!».

Για το αν ο Αστέρας μπορεί να κατακτήσει κάποιο τρόπαιο: «Φυσικά και μπορούμε να πάρουμε κάποιον τίτλο. Τα τελευταία τρία χρόνια είμαστε στις καλύτερες ομάδες της Ελλάδας και είμαστε σταθεροί.

Πολύ σημαντικό να πηγαίνεις μπροστά και κάθε χρόνο να κρατάς το 70% της ομάδας σου και να κάνεις κάποιες σημαντικές προσθήκες. Τα επόμενα δύο χρόνια που θα είμαι σίγουρα στον Αστέρα θέλω να κατακτήσω κάποιο τρόπαιο με την ομάδα».

Για τους Βεργέτη και Τσιώλη: «Πρέπει να βοηθάμε τους προπονητές . Είναι η πιο δύσκολη δουλειά που υπάρχει και πρέπει να διαχειριστεί 25 παίκτες. Δεν θα πω ποιος είναι καλύτερος προπονητής, ο Βεργέτης ή ο Τσιώλης. Ο ένας είναι έμπειρος και ο άλλος τώρα ξεκινάει και σίγουρα έχει το ταλέντο να κάνει μεγάλη καριέρα».

Για την οικονομική κρίση: «Θέλω να πω στους Έλληνες που βιώνουν την κρίση ότι προέρχομαι από μια πάρα πολύ φτωχή οικογένεια. Έχω ζήσει παρόμοιες καταστάσεις και το μόνο που μπορεί να μας βγάλει από αυτό που ζούμε είναι η ενότητα. Να νιώθουν κοντά ο ένας τον άλλον προκειμένου να αντιμετωπίσουν όλα τα προβλήματα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου